Kafferep

 

Nu är den äntligen på G!

Min extremt stora tavla ska snart fyllas upp med mitt senaste verk. Min karaktär Rutan har samlat ihop hennes två goda vänner och tillsammans ska de ha ett minst sagt udda kafferep!=)

 

 

 

Har förstorat upp hela bilden på tavlan nu. Det är lite pusslande, men blev nästintill likadant som originalskissen, phu;)

 

Originalskissen i blyerts...

 

Förtydligad inscannad skiss...

 

Snabb halvslarvig färgskiss på en höft...

 

Rutan original. Vill att tavlan ska gå i den här stilen... :)

Med oljefärg kan jag få till skuggorna...

 

Till min stora besvikelse insåg jag dock att mina oljefärger håller på att ta slut så måste köpa mig nya. Mycket svart och vitt kommer gå åt till den här tavlan. Det ska vara fullt med skuggningar och djup. Ett långsiktigt projekt. Den här kommer bli sjukt snyggt på väggen i min nya lägenhet!=D

 

 

Yei =D

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0