Flickan med de randiga hornen...

 

Nu håller jag på att måla på en ny tavla! Ett litet smakprov får ni här under!

Jag har så många ideér just nu så jag vill bara spotta ur mig målningar på rullande band..

Nästa vecka har jag äntligen tid att börja med det på allvar=D

 

 

 

Alltid lika underbara känsla när hon växer fram och bara tittar på mig...

När de får den där blicken att: "Å nej, varför gav du mig det här ödet?!"...

Men då det är för sent att göra nånting åt det hela,

så de finner sig i det och bara "är" där och blicken säger mer än tusen ord!

Det är då jag har lyckats:)

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Svante

Fan vad gött! Ser skitbra ut, vill se mera! Det är så gött att du fortsätter måla Alexandra, hoppas veckan som kommer blir produktiv:)

2011-08-11 @ 01:01:17
URL: http://svantesinferno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0