RUS

Nu är jag på G!


Drog ner till stan efter jobbet och köpte en STOR vit tub och en liten svart tub oljefärg. Ikväll började jag och nu flera timmar senare måste jag slita mig så jag får sovit lite;) Tänka sig att det e så otroligt roligt och beroendeframkallande att måla med oljefärg. Helst när det blir så fruktansvärt fantastiskt snyggt! jag bara njuter av vad som komma skall. Den här målningen är: den största, den bästa och den mest snyggaste jag hittills kommer att ha gjort. Ajjemen, jag lovar mycket, men det e sjukt vilka fina, jämna skuggningar man får till med oljefärg. Gråskalorna kommer bli så himla snyggt. Och när den klara rinnande rosa färgen kommer ovanifrån, kommer det bli som den stora pricken över i:et! Mina tjejer kommer att få en helt ny, proffsigare look. Me like! So excited! Iiih =D

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0