Exotic

 

Nu vill jag, efter mina nya verk, visa de två bilderna jag gjorde dessförinnan!

 

Jag har jobbat ganska mycket, eller snarare extremt mycket med den här sortens katt, som i grund och botten har inspirerats av raskatten "exotic". Katten som ser väldigt rolig ut, samtidigt som den ser förfärligt missnöjd och ledsen ut, som om det är förfärligt att ha föds fram till den katt hon blivit. Kanske lite deprimerande, men en blick säger tusen ord och det gör dessa katter. Jag ska visa alla bilderna jag gjort i ett inlägg så ni får se dem, men tills dess, här kommer de två nyaste:

 

"Drömbubblor"

 

 

"Vilsen ryttare"

Den sista här är inte riktigt färdig utan är mer en skiss, en färglagd sådan=)

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0